reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Orsolya Véghová

Orsolya Véghová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ako trénerka a lektorka komunikačných a manažérskych zručností spoločnosti Maxman Consultants sa venujem rozvoju dospelých. O môj rozvoj sa dlhodobo starajú 4 muži môjho života: manžel a traja synovia (17), (13) a (10). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ja som po maďarsky (časť 5. - Maďarka)

Orsolya Véghová

Ja som po maďarsky (časť 5. - Maďarka)

Neteším sa zo svojho postoja, ale niekde vo mne je už asi navždy hlboko vrytý nešťastný postoj, že rozprávať po slovensky s maďarským prízvukom je trápne.  Mám také tušenie, že nie ja jediná mám na Slovensku takýto postoj.

  • 17. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 005x
  • 22
Návod na Maďarov - pokračovanie (časť 4.)

Orsolya Véghová

Návod na Maďarov - pokračovanie (časť 4.)

V predchádzajúcej časti som písala o 5 motívoch, stereotypoch a presvedčeniach, ktoré sú prítomné v našej spoločnosti vo vzťahu k maďarskej menšine („Ty si iná ako ostatní „nemtuda“ Maďari.“ , „Je dôležité sa naučiť po slovensky!)

  • 10. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 393x
  • 21
Návod na Maďarov - (Maďarka - časť 3.)

Orsolya Véghová

Návod na Maďarov - (Maďarka - časť 3.)

Pripravila som malý návod na nás Maďarov na Slovensku. Nasledujúcim 10 + 1 motívom odporúčam vyhýbať sa, keď hovoríte s Maďarmi.

  • 4. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 592x
  • 56
Maďarka - časť 2.

Orsolya Véghová

Maďarka - časť 2.

Národy žijúce vedľa seba, dokonca susedné obce si s obľubou rypnú jeden do druhého prostredníctvom štandardizovaných urážok.

  • 26. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 183x
  • 28
Maďarka

Orsolya Véghová

Maďarka

Spoveď o tom, aké je byť Maďarkou na Slovensku  - časť 1.  ​O predsudkoch, stereotypoch, stigme viditeľnej a neviditeľnej a kolektívnych presvedčeniach prítomných v našej spoločnosti.

  • 18. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 294x
  • 86
reklama
SkryťZatvoriť reklamu